2011. június 25., szombat

Molnár Róbert - Egy politikus,akit rabul ejtett Is - Jelenlegi ára: 1 984 Ft


Kedves Érdeklődő!
Üdvözli Önt a Fókusz Könyváruház csapata. Áruházunk 40 éve széles könyvválasztékkal áll a vevők rendelkezésére.
Kedvező személyes átvételi lehetőség Budapest szívében, az Astoria és a Blaha Lujza tér között található boltunkban.
Futárszolgálatunk 790 Ft-ért az ország minden pontjára kiszállítja megrendelését.
A SZÁLLÍTÁS A 10. 000 FT-OT MEGHALADÓ RENDELÉSEK ESETÉBEN INGYENES!
Minden könyvünk új, kiváló állapotú, azonban a folyamatosan változó készlet miatt előfordulhat, hogy a megrendelt könyv elfogyott áruházunk készletéből.
LEÍRÁS
244459
Molnár Róbert
Egy politikus, akit rabul ejtett Isten
Dr. Molnár Róbert feleségével Dr. Tóth Ágnessel és három kisgyermekével a Szeged melletti Kübekházán él. Molnár Róbert 1998 és 2022 között tagja és három évig jegyzője volt az Országgyűlésnek. Képviselői mandátumát követően három alkalommal, nagy többséggel választották meg szülőfaluja polgármesterévé. Ma is e megbízatását tölti. Látható sikerei ellenére több, embert próbáló válságon ment keresztül, amely szerinte Isten kezében eszköz volt arra, hogy kőszívét megtörje. A szerző így tekint vissza eddigi pályafutására: "Fiatalon megjártam a nagypolitikát. Utólag derült ki, hogy nem is volt az olyan nagy. Huszonévesen azt hittem, hogy a csúcson vagyok, de később rájöttem, hogy akkor voltam csak igazán a mélységekben. Most pedig, egy jó nagy vargabetű után ismét itt vagyok a szülőfalumban... Amikor 2002-ben véget ért a politikai karrierem, kérdőre vontam Istent: miért kaptam ezt? Hát nem láttad, hogy mennyi mindent tettem? Ő azonban néma maradt. Ne szólt semmit. Azt gondoltam, hogy akkor itt a vége! Nem így lett. Igazán csak ekkor kezdődött minden! Ma már nagyon hálás vagyok érte, mert minden úgy jó, ahogyan velem történt... Így tudott rabul ejteni az Isten! "
Szállítási és átvételi lehetőségek:
Személyes átvételi lehetőség Budapest szívében, az Astoria és a Blaha Lujza tér között található boltunkban.
Nyitva tartás:
Hétköznap 9: 30-20: 00
Szombaton 10: 00-17: 00
A leütést követően munkatársaink 1-2 munkanapon belül felveszik Önnel a kapcsolatot a kiszállítás vagy az átvétel időpontját illetően.
Futárszolgálatunk 790 Ft-ért az ország minden pontjára kiszállítja megrendelését.
Köszönjük, hogy minket választott, reméljük, hogy a jövőben is megelégedésére szolgálunk.
Üdvözlettel:
A Fókusz Könyváruház csapata



Jelenlegi ára: 1 984 Ft

Az aukció vége: 2011-06-28 17:28
. Molnár Róbert - Egy politikus,akit rabul ejtett Is - Jelenlegi ára: 1 984 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése